Чи потрібно житомирянам отримувати нові документи на квартиру при зміні назви вулиці
Декомунізація в Україні набирає розмаху — змінюють назви не тільки вулиць та площ, а й населених пунктів.
Незважаючи на те, що багато назв вулиць було змінено наприкінці 2015 року, мешканці не знають, чи потрібно переоформлювати правовстановлюючі документи на нерухомість.
Domik.ua розібрався, у якому випадку і які документи потрібно змінювати.
Після перейменування вулиці не потребують зміни такі правовстановлюючі документи:
• свідоцтво про право власності,
• свідоцтво про право спадщини,
• договір купівлі-продажу,
• договір міни,
• договір дарування.
Вони є дійсними.
Як продати квартиру при зміні назви вулиці?
У випадку продажу чи дарування нерухомості, що розташована на вулиці з новою назвою, варто звернутися до органу державної реєстрації прав на нерухоме майно та написати заяву з проханням внести зміни до Держреєстру у зв'язку з перейменуванням вулиці.
При продажу квартири необхідно отримати довідку, що засвідчує перейменування вулиці. Такий документ можна одержати в Департаменті містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради.
При цьому змінювати правовстановлюючі документи не потрібно — для здіснення операції з нерухомістю достатньо довідки. На основі права власності і довідки нотаріус завірить документи і видасть правовстановлюючий документ новому власнику із зазначенням нової назви вулиці.
Последнее изменение Пятница, 02/09/2016
Последнее от Главный Редактор
- У Бердичеві судитимуть уродженця росії, викритого СБУ на антиукраїнській пропаганді
- Віталій Бунечко долучився до передачі обладнання для Житомирської обласної дитячої клінічної лікарні. ВІДЕО
- У Житомирській ОВА відбувся брифінг щодо державної програми допомоги українцям, чиє житло було пошкоджено або знищене в результаті російської агресії
- #плічопліч: Вітаємо наших юних черлідерок з Звягельського ліцею № 11 з перемогою у IV етапі змагань
- #ПрозорістьТаПідзвітність: Робочою групою розглянуто закупівлю за висновком Держаудитслужби