×

Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID 525.

У Житомирі підприємці МСБ, представники влади, бізнес-асоціацій та громадських організацій зустрінуться за круглим столом

16 липня уЖитомирі відбудеться зустріч підприємців МСБ, представників влади, бізнес-асоціацій та громадських організацій.

n 0707155077На зустрічі обговорюватимуть «Малий та середній бізнес в Житомирському регіоні, роль держави та приватного сектора у його розвитку».

Зазначена зустріч орієнтована, насамперед, на поміркованих, політично незаангажованих підприємців, які рішуче налаштовані  зберегти і розширити свій бізнес в Україні та не мають наміру емігрувати за кордон

Актуальність зустрічі продиктована нагальною потребою:

  • У збереженні існуючого малого та середнього бізнесу (надалі МСБ), його розвитку та зміцненню відповідно до сучасних запитів.
  • У створенні потужного лоббі МСБ на місцевому та загальнонаціональному рівнях.
  • В консолідації численних суб'єктів МСБ з метою формування ефективного середнього класу.                    

Реальне місце МСБ в Україні:

На 01.01.2013 р. налічувалось 1 599 429 суб’єктів господарювання,в т.ч.:

-698 (0,04%) - великі (працівників перевищує 250 осіб при  річному доході понад 50 млн.євро);

- 20,5 тис (1,2%) – середні,

- інші 98,96% - малий бізнес. У 2012 році малий бізнес забезпечував роботою понад 4 млн. осіб.

Фактично, за кількістю суб’єктів  господарювання малий та середній бізнес посідає провідне місце в економіці України, однак питома  вага МСБ в ВВП складає усього(за різними джерелами) 10-20%, тоді як у країнах ЄС-50-60%, а зайнятість населення у МСБ в окремих країнах ЄС сягає 70%.

Зрозуміло, що завдання децентралізації та подолання корупції також безпосередньо пов’язані з станом МСБ, оскільки саме МСБ стане основою формування місцевих бюджетів, визначення пріоритетних напрямків регіональної економіки, саме МСБ має найбільше контактів з реєстраційною, дозвільною, контролюючою, фіскальною державними системами.

Що маємо зробити (на місцевому/загальнонаціональному рівні; в близькій/подальшій перспективі; власними силами/із залученням донорів) :

1.МСБ (підприємці, бізнес-асоціації, громадські організації, які представляють інтереси МСБ) та влада мають усвідомити роль МСБ в економіці та процесах, які розпочалися в Україні, перейти від конфронтації до об’єднання власних можливостей (кожен на своєму місці) та заручитися донорською підтримкою.

2. Шляхом анкетування визначити «больові точки» МСБ місцевого та загальнонаціонального рівня, узагальнити їх та внести пропозиції щодо їх вирішення (щодо регулятивної політики- через фонди і програми, щодо регіональних проблем – через місцеву владу та доступні механізми впливу).

3. Провести «інвентаризацію» на регіональному рівні:

- суб'єктів МСБ ( з урахуванням кількості працюючих; видів діяльності; обсягів наданих послуг, виробленої продукції, проданих товарів; сплачених податків тощо);

-бізнес-асоціацій;

- громадських організацій, які представляють інтереси МСБ;

- інших органів та організацій, в тій чи іншій мірі пов’язаних з МСБ.

4.Створити інформаційне середовище для комунікації між перерахованими суб’єктами між собою та місцевою владою (на основі інформаційного порталу).

5.Провести «інвентаризацію» на регіональному рівні ресурсів, якими володіє регіональна громада.

6. На підставі даних пп.2,3,5 визначити потреби регіону в напрямках розвитку бізнесу, обсягах інвестицій, фахівцях, кількості робочих місць тощо.

7.Запровадити постійно діючу систему аналізу регуляторних актів (щодо створення сприятливого бізнес-клімату та наявності корупційної складової), моніторингу виконання владою нормативно-правових актів та узагальнення ініціатив бізнесу щодо створення сприятливих умов його ведення.

8. Створити сприятливий бізнес-клімат (прості та прозорі умови ведення підприємницької діяльності; стабільне законодавство, спрямоване на розвиток бізнесу ; мінімальне втручання влади; адекватна кількість реєструючих/дозвільних/контролюючих/фіскальних органів з адекватними повноваженнями; мінімум фізичних контактів з представниками державних органів; доступні фінансові ресурси  тощо).

9.Забезпечити:

- навчання підприємців, членів громадських організацій, державних службовців (основам підприємницької діяльності, ринкової економіки, оподаткування, інновацій, новітніх технологій, виходу на зарубіжні ринки, розвитку лідерських якостей тощо);

- консалтинг підприємців (оподаткування, бізнес-планування, інвестиційне проектування, маркування та стандартизація тощо);

- можливістю «доступного офісу» для підприємців.

10.Популяризувати підприємницьку діяльність (історії успіху окремих підприємців, бізнес-асоціацій, громадських організацій; результатів взаємодії бізнесу та влади; започаткування соціально значимих проектів бізнесу та їх широке висвітлення; взаємодія зі старшокласниками загальноосвітніх шкіл та студентами тощо).

Прочитано 646 раз

Последнее изменение Вторник, 07/07/2015

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework