×

Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID 525.

Обережно! Вас дурять

Житомирянам потрібно бути обережнішими. В сезон знижок, Вас легко можуть обдурити.

n 0608155515Адже складно вести математичний обрахунок при кожній покупці.

1. Наше сприйняття залежить від ціни, яку ми побачили перші

Ви зайшли в магазин і побачили дизайнерську сумку за $1000. «Штука баксів за якийсь мішок?» Ви будете неймовірно обурені. Пройшовши далі, ви бачите гарний годинник за $300. Це дорого! Годинники можуть коштувати дешевше! Але вам здається, що це цілком нормальна ціна, тому що ви порівнюєте її з першою побаченою вами. Таким чином, магазини можуть правильно розставляти товар, щоб направити ваші думки в потрібне русло.

2. Ми боїмося крайнощів

Нам не подобається відчувати себе «біднотою», коли ми купуємо найдешевші продукти, проте нам і не подобається відчувати себе обдуреними, коли ми купуємо найдорожчий товар, а за якістю він виявляється досить середнім. Магазини використовують таке наше мислення проти нас, щоб продати той товар, який потрібно.

3. Ми любимо історії

Поставте в магазині поруч з хлібопічкою за $279 хлібопічку за $429. Параметри їх повинні відрізнятися дуже незначно. Продажі більш дешевої хлібопічки серйозно збільшаться. Це відбувається тому, що ми не відчуваємо реальної цінності речей, а так, здається, що ми купуємо дуже дешево. А потім можна говорити: «Уявляєш, купив хлібопічку всього за $279! А там стояла майже така сама, але за $ 429! І який дурень її купить! »Гарна історія.

 4. Ми робимо те, що нам говорять

У школі був проведений експеримент. Фрукти і салати були виставлені на підсвічувану стійку, як цукерки або інші солодощі, і цей прийом змусив дітей їсти більше салату і фруктів. Він діє і відносно дорослих. Досвідчені ресторатори складають меню таким чином, що ті страви, які вони хочуть продавати частіше, будуть виділені яким-небудь чином або забезпечені великою і яскравою картинкою, щоб привернути Вашу увагу. Так що, якщо Ви бачите занадто яскравий пункт в меню, відразу згадуйте про те, що саме цією стравою вас хоче нагодувати ресторан.

5. Ми робимо необдумані вчинки під впливом алкоголю, втоми та інших факторів

Коли людина випиває, втомлюється або знаходиться в стані стресу, вона сильно спрощує внутрішні критерії, якими супроводжує покупку. Це можна порівняти зі знайомствами в барі.

Ви бачите незнайомця (незнайомку), але не думаєте: «Цікаво, чи достатньо він освічений і чи володіє необхідними моральними якостями, щоб скласти мені гідну партію?», Ви швидше подумаєте щось на зразок: «уммм, він нічого так». Саме тому автомати з водою, кавою і снеки встановлюють на виході з величезного супермаркету. Покупці втомилися, їм хочеться пити і їсти, вони хапають все, не замислюючись про те, що це коштує невиправдано дорого.

6. Магія цифри 9

Ми всі знаємо цю фішку: всього за 19,99 грн. Це теж саме, що і 20 грн.! Ми розуміємо це, але магія цифри 9 продовжує діяти, і ми беремо не дуже-то і потрібну річ тільки тому, що вона вабить нас знижкою. Будьте непідкупні!

7. Ми схильні гострого відчуття справедливості

Ми не любимо, коли нас обманюють, ми вважаємо, що до нас мають ставитися справедливо. Але ми не знаємо ціну речам і послуг. І ми шукаємо підказки і сигнали від тих, хто ці речі і послуги нам продає. Ден Аріелі, професор психології і поведінкової економіки, провів простий, але дуже показовий експеримент. Він оголосив, що проведе вечір поезії для студентів. Одній групі студентів він сказав, що вечір платний, а іншій – що їм заплатять за те, що вони прийдуть послухати. Перед початком концерту було оголошено, що він безкоштовний, тобто і першій групі не потрібно нічого платити, і другій нічого не заплатять. Студенти з першої групи із задоволенням залишилися: вони отримували щось варте і при тому безкоштовно. Студенти другої групи практично всі пішли, так як їм здавалося, що їх насильно сюди притягли.

Яка нормальна ціна для поетичного концерту, який дає професор психології? Студенти цього не знали. І ніхто не знає. Скільки має коштувати чоловіча сорочка? Скільки має коштувати кави? А страховка на машину? Та хто його знає! Люди не знають вартість речей, а в результаті наш мозок використовує те, що розуміє: візуальні образи, підказки, емоції, порівняння, стосунки ... Покупці не те щоб не знають математику, просто вона тут ні при чому.

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework