"Велике будівництво": на Житомирщині щойно укладений асфальт одразу дав тріщини та вкрився горбами

За планами обладміністрації, виправити всі недоліки дорожники мають до кінця року.
Велике будівництво тріщить по швах. У Новограді-Волинському на Житомирщині щойно укладений асфальт одразу ж дав тріщини та вкрився горбами. Вулицю капітально відремонтували кілька тижнів тому, втім радість місцевих водіїв була недовгою. Як 30 мільйонів бюджетних гривень закатали в горбатий асфальт – кореспондент "5 каналу" Дмитро Поліщук далі.
"Якщо правильно висловитись, то цей асфальт був горбатий, були такі місця, що машина їде і вже кермо кидає на цих горбах, тому що рівного асфальту тут не було. Другий шар клали тоді, коли йшов дощ. Це не робота, це сміхота, от хочу вам показати – ось клумби в центрі міста, вони сюди поскидали асфальт, сюди поскидали – ось і така робота", – говорить Дмитро Семенюк, мешканець Новограду-Волинського.
Представники будівельної компанії, працівники якої і укладали асфальт, з журналістами на камеру спілкуватися відмовляються.
"Я на камеру нічого балакати не буду, хай там собі розуміють, як хочуть. Все", – кажуть представники будівельної компанії.
Позицію будівельників переповідають у міськраді. Мовляв, під час робіт щось пішло не так.
"Це виникло через те, що, з їхніх слів, в асфальтоукладника вийшла з ладу віброплита – пішов збій підігріву плити і через це утворилась пористість. Каналізаційні люки були підняти не по рівню і також після укладення другого шару асфальтобетонного покриття виявлено пористість асфальту і були стики видно на ньому", – каже Олександр Богданчук, начальник управління ЖКГ Новоград-Волинської міської ради.
Вулицю ремонтували у межах президентської програми "Велике будівництво". В обладміністрації, яка і є замовником робіт, кажуть, що підрядник власним коштом уже виправляє недоліки: проблемні ділянки асфальту зрізають і накладають латки.
"Зараз ці недоліки усуваються. Після того як вони будуть усунуті, технічний нагляд ще раз обстежить, буде взято лабораторію, буде відбір кернів і всі роботи будуть виконані", – повідомляє Інна Хоменко, директорка департаменту регіонального розвитку Житомирської ОДА.
Латки довго не протримаються, оцінює роботу дорожників колишній заступник міського голови Житомира з питань транспорту Дмитро Ткачук. Певен: латання нового асфальту – це вже радше ямковий ремонт, і аж ніяк не капітальний. Окрім того, покриття укладають у мороз, тож воно буде нестійким.
"Теоретично зараз можна проводити певні роботи, але це вже має бути асфальт зовсім іншого типу, це вже має бути асфальт із пластифікаторами із домішками, в чому я дуже сумніваюсь, що хтось використовує такі матеріали, бо вони на 20-30 відсотків дорожчі. Латані штани ніколи новими не будуть", – говорить Дмитро Ткачук, експерт із транспорту, ексзаступник міського голови Житомира із транспорту.
За планами обладміністрації, виправити всі недоліки дорожники мають до кінця року.
Дмитро Поліщук, Житомирська область, "5 канал"