У Житомирі журналісти та експерти аналізували житомирські ЗМІ в контексті медіа-простору України
В обласному центрі відбулося засідання прес-клубу на тему: «Як виглядають житомирські ЗМІ в медіа-просторі України».
14 листопада журналісти та експерти обговорили результати проекту «Моніторинг публікацій у регіональних друкованих ЗМІ для оцінки дотримання стандартів журналістики» Інституту демократії імені Пилипа Орлика, який здійснюється за підтримки USAID (Агентство США з міжнародного розвитку) через Інтерньюз Нетворк.
Як повідомляють у прес-службі ОДА, медіексперт, керівник проекту з моніторингу регіональних медіа, виконавчий директор Інституту демократії імені Пилипа Орлика Світлана Єременко наголосила на тому, що протягом трьох років поспіль здійснюється дослідження друкованих ЗМІ в різних областях нашої держави. Цього року моніторинг проводився у Сумській, Донецькій, Львівській, Вінницькій, Харківській, Дніпропетровській, Одеській, Житомирській та Чернівецькій областях. За словами Світлани Єременко, через публікації у друкованих виданнях журналісти впливають на формування ставлення громадян до влади. Результати дослідження дають підстави стверджувати про зростання кількості замовних матеріалів у друкованих мас-медіа та неналежне їх маркування.
Аналізуючи медіа-простір Житомирщини, Світлана Єременко зазначила про те, що читачі друкованих видань не мають змоги розпізнати рекламні матеріали через їх неналежне маркування. Медіа-експерт відзначила, що останнім часом публікації стають більш достовірними, чітко прослідковується відокремлення фактів від коментарів, а також є посилання на джерела інформації. Після парламентських виборів принципово змінилася і тематика матеріалів.