ПАТ «Житомиргаз» відкрив центр обслуговування клієнтів. ВІДЕО
17 березня в Житомирі на вулиці Київській 54 відкрили новий сучасний центр обслуговування клієнтів ПАТ «Житомиргаз».
Центр не має аналогів серед енергетичних компаній Житомирщини.
В консультативному центрі працює автоматична система розподілу клієнтських потоків, так звана електронна черга. Консультації надають менеджери з високим рівнем кваліфікації. Протягом робочого дня центр може обслужити від 300 до 800 клієнтів. Також додаткову інформацію можна отримати за телефоном контакт центру – 55 80 04, або на сайті 104.ua.
Консультативний центр обладнаний за всіма європейськими нормами. На житомирян чекає не тільки кваліфіковане обслуговування, а й комфортні умови очікування своєї черги.
На урочисте відкриття центру завітав заступник голови Житомирської обласної державної адміністрації Ярослав Лагута. Де разом з головою правління ПАТ «Житомиргаз» Валентином Ющенко перерізали символічну голубу стрічку в знак відкриття.
Детально про послуги, що надає центр обслуговування клієнтів розповів начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Житомиргаз» Сергій Пікуль.
Найближчим часом подібний центр обслуговування планують відкрити в місті Коростень, а в майбутньому й в інших містах та районних центрах Житомирщини.
Подробиці у ВІДЕО.
Последнее изменение Пятница, 18/03/2016