Дмитро Ткачук: «Поява фіскальних санкцій за порушення, це досить вагомий аргумент, аби перевізники дотримувалися умов договорів»
Під час сьогоднішнього засідання виконкому, заступник міського голови Дмитро Ткачук розповів про додаткову угоду між управлінням транспорту і зв’язку міської ради та місцевими приватними перевізниками про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування.
«Єдина форма, яка забезпечить підрахунок пасажиропотоку, прозорість обліку — це електронний квиток. Ми формулюємо у договорі, що на вимогу організатора, Управління транспорту, впродовж трьох місяців перевізники повинні поставити цю систему. Важливими умовами договору є: питання низькополого транспорту та його доступності для людей з інвалідністю, оновлення рухомого складу, а також штрафні санкції для перевізників, у разі не дотримання умов договору. Поява фіскальних санкцій, тобто 50 неоподаткованих мінімумів за кожне порушення, це досить вагомий аргумент, аби перевізники дотримувалися умов договорів. Окрім того, усі перевізники, за умовами договору, повинні забезпечити право на безкоштовний проїзд для усіх пільгових категорій, і возити школярів за ціною 2 гривні», — зазначив Дмитро Ткачук.
Заступник міського голови також розповів, що в Житомирі є приватні перевізники, у яких заміна транспортного засобу була у 2010 році. Упродовж останніх 7‒10 років вони взагалі не купували новий транспорт. 23 машини, старші 10 років, вже давно себе зносили. Вони в першу чергу підлягають заміні. Варто наголосити, що у договорі з перевізниками є обов’язкова умова: щороку оновлювати на певний відсоток транспортний засіб.
«Що стосується розірвання договорів із перевізниками, то це дуже важливе питання. За минулий рік 40 маршруток зникло із міста. Переважно, це рухомий склад, який був у жахливому стані, і реально дуже зношений. Це і 53, і 27 маршрут. Відмова оновлювати транспорт, небажання ставити новий рухомий склад, стали наслідком розірвання договорів з такими перевізниками. Але через це виникає проблема: ми не можемо постійно розривати договори, адже люди починають обурюватися, що раніше їх возив хоч якийсь транспорт, а після розірвання договорів нових маршрутів немає, і людей немає кому возити. Недоцільно розривати договори із перевізниками в односторонньому порядку — повинна бути заміна на нового перевізника», — переконаний Дмитро Ткачук.
Катерина Дейнека
Последнее изменение Среда, 10/05/2017
Последнее от Главный Редактор
- У Бердичеві судитимуть уродженця росії, викритого СБУ на антиукраїнській пропаганді
- Віталій Бунечко долучився до передачі обладнання для Житомирської обласної дитячої клінічної лікарні. ВІДЕО
- У Житомирській ОВА відбувся брифінг щодо державної програми допомоги українцям, чиє житло було пошкоджено або знищене в результаті російської агресії
- #плічопліч: Вітаємо наших юних черлідерок з Звягельського ліцею № 11 з перемогою у IV етапі змагань
- #ПрозорістьТаПідзвітність: Робочою групою розглянуто закупівлю за висновком Держаудитслужби