Олена Титаренко: «Таргетована реклама – найкращий метод просування будь-якого бізнесу чи блогу в Instagram»

Олена Титаренко: «Таргетована реклама – найкращий метод просування будь-якого бізнесу чи блогу в Instagram»

  Таргетолог із Житомира про переваги та особливості побудови таргетованої реклами.

  Олена Титаренко – двадцятирічна дівчина з Житомира, яка вже 1,5 року займається налаштуванням та супроводом реклами в соціальних мережах. Наразі працює над п’ятьма проектами. Вважає, що головне в цій справі – не переставати вчитися, тому на її рахунку десятки пройдених професійних курсів від українських та зарубіжних спікерів.

  – Розкажіть, будь ласка, про свою роботу та соціальні мережі, в яких Ви працюєте?

  – Я займаюсь налаштуванням і веденням реклами в соціальних мережах. Наразі працюю в Instagram і вважаю, що саме ця соціальна мережа дає хороші можливості для просування свої послуг або товарів за допомогою таргетованої реклами. В цій соціальній мережі рекламна публікація може розміщуватися як звичайна публікація в новинній стрічці або як stories. Варто зазначити, що Instagram – мобільний додаток, тому сайт рекламодавця обов'язково повинен мати адаптивний дизайн, щоб мобільні користувачі могли без будь-яких перешкод переглядати його зміст.

  • Що таке таргетована реклама?

   – Таргетована реклама – це офіційна реклама від Facebook, вона допомагає привернути увагу цільових передплатників та потенційних покупців у соціальних мережах. Цей тип реклами спрямований не на задоволення одномоментного попиту, а на створення нової хвилі інтересу. При цьому таргетована реклама демонструватиметься тільки особам, які відповідають певним критеріям.

   Таргетована реклама дозволяє досягти відразу кількох цілей:

  • зібрати воєдино всю цільову аудиторію, що користується тією чи іншою соцмережею;
  • швидко й ефективно розповісти про продукт;
  • спонукати користувачів перейти на сайт для більш детального ознайомлення з продуктом;
  • мотивувати на вчинення цільових дій: покупок, заяв, підписок, реєстрацію і т. ін.

  – У чому різниця між таргетованою і контекстною рекламою?

  – Ці поняття докорінно відрізняються підходом. Для того, щоб зрозуміти відмінності, розповім про кожну з цих реклам окремо. Принцип контекстної реклами досить простий: вона працює на запитах клієнта. Контекстна реклама в інтернеті буває трьох видів: пошукова, тематична, поведінкова. Перевагою контекстної реклами є прямолінійність шляху «клієнт-товар»: покупець легко знайде потрібний йому товар. На сьогодні Google і Яндекс – лідери цього ринку. У контекстній рекламі оплата встановлюється за кліки, тобто переходи користувача за оголошенням.

  Таргетована реклама – це так звані «холодні» контакти. Вона розміщується в соціальних мережах, її демонструють потенційним клієнтам з цільової аудиторії. Але це зовсім не означає, що користувач готовий зробити замовлення. Це робота на майбутнє: коли виникне потреба у вашому товарі або послузі, людина згадає про побачену пропозицію.

  Facebook – доволі розумна система, яка сама знає, що робити. Завдання таргетолога – правильно обрати цільову аудиторію та налаштувати рекламу. Далі Facebook обере зацікавлених осіб, буде працювати над покращенням результату, зробить заявки дешевшими та підбере схожих користувачів, які з більшою вірогідністю придбають ваш товар. У таргетованій рекламі можна налаштувати форму оплати: за кліки або покази. Вибір оптимального варіанту залежить, в першу чергу, від цілей рекламної кампанії та особливостей ніші.

  – Чи можна поєднувати ці види реклами?

  – Попри те, що спочатку здається, ніби ці два види реклами взаємовиключають одна одну, вони можуть працювати разом. Використання контекстної і таргетованої реклами дозволить охопити значно більшу аудиторію. Однак при цьому важливо, щоб рекламні кампанії не перетиналися.

  Нині таргетована реклама – це найкращий метод просування бізнесу чи блогу в Instagram. За невелику плату про вас дізнаються користувачі, які потребують ваших послуг чи товарів.

  – Кому підходить таргетована реклама?

  – Абсолютно усім, хто хоче розвивати свій акаунт. У світі немає бізнесу, який неможливо просувати онлайн. Кожного дня все більше осіб частково або навіть повністю переходять на майданчик соціальних мереж.

  – Чому іноді таргет не працює?

  – Я працюю лише з товарним бізнесом та офлайн-закладами доставки їжі. Тому буду говорити про ці напрями.

  Таргет не буде працювати, якщо немає комплексного підходу до просування. Потрібно якісно оформити акаунт, аби він продавав; налаштувати продажі в директі, взаємодіяти з потенційними клієнтами.

  Якщо продажів немає перші 2-3 тижні після запуску реклами, це не означає, що таргет не працює. Нова аудиторія приходить, але їй потрібно більше часу для прийняття рішення про купівлю, тож цикл продажу більший.

  Якщо ви запустили один макет без тесту та поділу на сегменти, це може не спрацювати. Для якісного результату потрібно провести тест, проаналізувати нішу, сегментувати аудиторію і робити різні подачі для кожного сегменту.

  – Скільки коштує налаштування таргетованої реклами?

  – Бюджет може бути різний, але він повністю окупається за будь-яких обсягів продажів. Всі ваші витрати на таргет, за умови правильного підходу, примножать прибуток у декілька разів.

  Сподіваюсь, я змогла доступно пояснити поняття «таргет» і важливість реклами для будь-якого бізнесу та блогу.

Любов ОМЕЛЬЧУК

Новини Житомира

 

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework