Житомиряни скаржаться на непрацюючий модульний туалет у гідропарку, директор КП «Парк» пояснив, у чому причина

Останні вихідні січня порадували житомирян гарною зимовою погодою і багато родин вирішили ці дні провести в міському гідропарку. Тож минулої суботи та неділі тут було дійсно людно.
Житомиряни юрмилися біля гірок на схилах річки, прогулювались протоптаними доріжками та відпочивали у альтанках і на лавках. Усе б добре, аби не одна прикрість – єдиний у парковій зоні модульний туалет не працював. Тож справляти свої потреби люди вимушені були йти до старого вуличного туалету, який знаходиться в недуже доброму стані. Та ще й доводилось чекати у черзі.
Про це 30 січня розповіли читачі, які зателефонували до редакції Житомир.info і надіслали фото з недільного гідропарку.
Чому не працює новий модульний туалет, на якому висить табличка з розкладом роботи і вказано, що він має працювати з середи по неділю з 12.00 по 20.00, вартість користування – 3 грн, журналіст Житомир.info поцікавився у директора КП «Парк» Ігоря Леонченка.
«Перш за все, цей модульний туалет з цього року буде працювати у нас безкоштовно, але працювати він буде 9 місяців у році. Тобто фактично він почне працювати на Масляну, в березні, і він буде безкоштовним. Річ у тім, що цей туалет не розрахований на роботу у морози через ймовірність перемерзання, тому як тільки стане тепліше – ми його відкриємо», - розповів Ігор Леонченко.
Директор КП «Парк» зазначив, що на вбиральні було розміщене оголошення, що туалет не працює, однак його могли зірвати.
«На зараз у гідропарку є інший туалет, на жаль, старий, але він працює у будь-яку погоду. Дай Бог, розпочнеться реконструкція гідропарку і тоді вирішимо питання і з громадським туалетом», - зазначив Ігор Леонченко.