×

Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID 657.

Випробування поштовим зв’язком

Про те, як багато важить позиція регіонального керівника в період реформування компанії - в інтерв’ю з директором Житомирської дирекції Олександром Нечипоруком.

— Олександре Сергійовичу, нещодавно був проведений відкритий відбір керівника Житомирської дирекції Укрпошти. Як вважаєте, чому обрали саме Вас?

У жовтні 2016 р. Укрпошта оголосила пошук фахівців, які допоможуть підвищити якість та ефективність управління регіональними дирекціями компанії. Маючи відповідний досвід, уміння налагоджувати взаємовідносини з колективом і клієнтами, пройшовши випробування у поштовому зв’язку, прийняв рішення взяти участь у конкурсі. Всього 58 кандидатів подали заявки на участь у відкритому відборі. Серед них — різні категорії висококваліфікованих спеціалістів, менеджерів, банкірів, представників фірм — конкурентів пошти. До конкурсу, звичайно, готувався, незважаючи на досвід, аналізував діяльність дирекції, екстраполював на масштаби дирекції вимоги, завдання й перспективи нового менеджменту Укрпошти. В результаті — виявився найсильнішим кандидатом .

— Ви вже багато років очолюєте Житомирську дирекцію. З якими показниками завершили 2016 рік?

Близько двох десятиріч Житомирська дирекція демонструє позитивну динаміку зростання доходів. За минулий рік нам вдалося наростити доходи на 12,1 %, збільшити рівень заробітної плати кожного працівника майже на 28 %.

— Територіальне розташування районів області полегшує чи ускладнює роботу поштовиків?

Житомирська область, порівняно з іншими регіонами, має найкраще розташування щодо Києва (відстань від обласного центру —135 км). Проте протяжність області з півночі на південь створює додаткові проблеми з доступністю північних районів до обласного центру, оскільки райцентри Олевськ, Овруч, Лугини, Ємільчине, Народичі розташовані на відстані понад 100 км від Житомира. Для того, щоб дійти до кожного мешканця області, частина наших листонош проходить значні відстані, адже 10,5 % дільниць мають протяжність 20 і більше кілометрів.

— Укрпошта сьогодні активно декларує наміри змінюватися. Які зміни очікують Житомирську дирекцію?

Необхідно ремонтувати об’єкти поштового зв’язку, оновлювати автомобільний парк, комп’ютерну техніку, програмні продукти, змінювати технологію, запроваджувати нові послуги. Будемо розвивати й оптимізувати мережу відділень із дотриманням основного принципу — зручності та задоволення потреб клієнтів. Також серед основних завдань — термінове оновлення автопарку. Адже зі 125 автомобілів дирекції тільки 4 експлуатуються до 5 років, інші фізично й морально зношені, середній вік автомобілів — понад 14 років. Технічний стан транспорту не відповідає сучасним технологічним вимогам щодо його ефективного використання.

- Укрпошта в останні роки здавала позиції на ринку поштово-логістичних послуг. Чи плануєте виходити з новими продуктами або унікальними пропозиціями?

Безумовно, але проблема в тому, що навіть про послуги, які ми надаємо дуже давно і якісно, багато клієнтів просто не знають. Наприклад, сьогодні затребувана послуга міжнародних грошових переказів: у когось діти-студенти вчаться за кордоном, треба допомагати, або наші співвітчизники, які перебувають на заробітках, пересилають рідним частину зароблених там грошей. У зв'язку з такою необхідністю виникає маса питань: послугами якого банку скористатися, чи можна довіряти обраному банку, чи не зникне він завтра разом з грошима, як отримати гроші батькам пенсійного віку, які проживають в селі, і т.д. Багато наших громадян, що стикаються з подібними проблемами, не знають, що Укрпошта давно і успішно здійснює ці операції. Ми і приймаємо, і виплачуємо міжнародні поштові перекази, здійснюємо операції як в національній валюті, так і в іноземній.

- Чи плануєте проводити скорочення персоналу?

Генеральний директор Ігор Смілянський, прийшовши в компанію в липні 2016, обіцяв, що не будемо використовувати скорочення персоналу як інструмент вирішення фінансових проблем підприємства. До сьогоднішнього дня це вдається робити. Ми не скорочували ні листонош, ні відділення.

- Останнім часом з’явилась інформація, що листонош переводять на неповну ставку?

Ми всі бачимо, що кількість листів, які відправляють поштою, з року в рік падає, це світова тенденція. На зміну паперовій пошті прийшла електронна та соціальні мережі. Друковані видання також стають доступними в електронному форматі, отже, кількість передплатників зменшується. Це не може не позначитися на завантаженості листонош.

- Чи не втратять ваші працівники в такому випадку місяці або роки страхового стажу? Чи зможуть вчасно вийти на пенсію?

Згідно з Кодексом законів про працю, законодавчо гарантовано зарахування повного терміну страхового стажу для призначення пенсії навіть за умови неповної зайнятості, тобто якщо людина відпрацювала календарний місяць з навантаженням 0,5 - до страхового стажу також буде зараховано повний місячний період. Адже підприємство несе додаткові витрати, сплачуючи за кожного штатного працівника єдиний соціальний внесок в розмірі не меншому, ніж з мінімальної заробітної плати, незалежно від його навантаження.

- Чому збільшили нормативи праці для листонош? Відтепер у них збільшиться обсяг кореспонденції, яку треба рознести, чи розмір дільниці?

Ні. Справа в іншому. Раніше листоноша, маючи значно більшу кількість листів і газет, які необхідно доставити, здійснював, відповідно, більшу кількість зупинок і витрачав більшу кількість часу. На сьогоднішній день ситуація змінилася, кількість кореспонденції зменшилася і листоноша проходить дільницею швидше. В результаті хронометражних вимірів нормативи швидкості руху приведено у відповідність з реальним станом справ.

- Саме у відділеннях Укрпошти велика кількість клієнтів здійснюють оплату комунальних платежів, донедавна ця послуга надавалася без комісії. Чому вирішили ввести комісію?

Дійсно, Укрпошта змінила тарифи на прийом готівкових платежів та останньою з учасників ринку ввела комісію на дану послугу. За минулий рік відбулося значне зростання цін на паливно-мастильні матеріали, оренду приміщень, енергоносії. Як наслідок - значно зросли витрати на утримання відділень, забезпечення роботи сервісів, виплату зарплат. При цьому ми ще повинні розвиватися, вкладати кошти в автоматизацію відділень, розвиток нових послуг. І що надважливо, не тільки покращувати роботу підприємства, а й забезпечити наших співробітників гідними умовами праці та справедливими зарплатами.

Всі новини Житомира

 

Последнее изменение Четверг, 23/03/2017

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework