Житомирянка звернулася з подякою для лікаря Житомирського онкологічного диспансеру на урядову «гарячу лінію»
Урядова «гаряча лінія» є найефективнішим каналом оперативного розгляду звернень. Практично кожного дня після дзвінків українців телефонують з відповідних відомств та уточнюють деталі питання.
Сьогодні урядова «гаряча лінія» – це механізм для взаємодії уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблеми, про які йдеться у зверненнях громадян, а також усувати недоліки в роботі органів виконавчої влади.
Повідомляє «Укрінформ».
Як повідомили в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), який забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії», надходження звернень від заявників щороку зростає.
Лише за 2015 рік на 1 млн 100 тис. звернень (65 % загального числа зареєстрованих) заявникам надано консультації та роз'яснення щодо норм законодавства, актуальних питань державної політики, а також необхідну довідкову інформацію та психологічну підтримку.
Про оперативність вирішення питань, з якими звертаються люди на урядову «гарячу лінію», свідчать численні приклади.
Житомирянка звернулася на адресу головного лікаря Житомирського онкологічного диспансеру з подякою, що врятували життя її чоловікові (інвалід ІІІ групи) – успішне та безоплатне проведення хірургічної операції.
Працюючи у безперервному цілодобовому режимі та в тісній взаємодії з органами виконавчої влади, урядова «гаряча лінія» постійно надає допомогу людям.
Урядова «гаряча лінія» працює цілодобово за номером: 0-800-507-309 (безкоштовно зі стаціонарного телефону).
Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38 (044) 284-19-15.
Оформити звернення можна також через веб-сайт Центру за адресою: www.ukc.gov.ua.
Последнее изменение Понедельник, 04/01/2016