Житомиряни можуть погасити борги за комунальні послуги в розстрочку
Високі тарифи можуть спричинити масові неплатежі за комунальні послуги. Експерти підрахували: вже цієї осені більше третини українців не можуть в повному обсязі платити за квартиру, тепло, газ, воду, електрику. Зокрема, жителі Житомирської області заборгували понад 45 млн грн за централізоване опалення та гарячу воду.
“На кінець вересня 2016 року заборгованість населення за централізоване опалення та гаряче водопостачання становила 45,9 млн грн, за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – 40,1 млн.грн, за централізоване водопостачання та водовідведення – 15,0 млн.грн, за вивезення побутових відходів – 5,1 млн.грн. В той же час, за рахунок перевищення нарахованих бюджетних коштів (призначені субсидії) організаціям, що надають домогосподарствам послуги газопостачання, над вартістю фактично спожитих послуг та погашення боргів попередніх періодів, заборгованість населення з оплати цього виду послуг на кінець вересня 2016р. була відсутня”.
ПриватБанк пропонує ефективне рішення - погашення боргу за комунальні послуги в розстрочку. Наприклад, якщо у клієнта накопичився борг за житлово-комунальні послуги на суму понад 3 тис. грн та її потрібно негайно погасити, здійснити оплату можна в терміналі самообслуговування за допомоги сервісу «Миттєва розстрочка». Сума боргу буде розбита на кілька місяців – до 10 платежів. Для оформлення розстрочки документи не потрібні.
Для того щоб скористатися розстрочкою, в терміналі самообслуговування ПриватБанку необхідно вибрати комунальний платіж і послугу «Миттєва розстрочка», натиснувши «Оформити розстрочку». Перший платіж буде списаний відразу, а далі сума щомісячного платежу буде зніматися з карти кожні 30 днів. Комісія «Миттєвої розстрочки» становить 2,9%. При використанні кредитного ліміту комісія буде такою ж, як при знятті готівки в банкоматах (4% від суми щомісячного платежу).
Аби дізнатися про доступну суму для оформлення розстрочки, варто відправити смс на номер 10060 з текстом chast або залишити заявку на сайті chast.privatbank.ua.
Сьогодні ПриватБанк для житомирян надає п’ять каналів оплати комунальних послуг. Окрім популярних і добре знайомих жителям області терміналів самообслуговуваннята кас, існує широкий спектр сучасних сервісів віддаленої взаємодії з банком: мобільний додаток «Фотокаса», мобільний банк Приват24 і послуга «Регулярні платежі». Усі вони спрямовані на те, щоб полегшити і прискорити обслуговування клієнтів.
Последнее изменение Пятница, 25/11/2016
Последнее от Главный Редактор
- У Бердичеві судитимуть уродженця росії, викритого СБУ на антиукраїнській пропаганді
- Віталій Бунечко долучився до передачі обладнання для Житомирської обласної дитячої клінічної лікарні. ВІДЕО
- У Житомирській ОВА відбувся брифінг щодо державної програми допомоги українцям, чиє житло було пошкоджено або знищене в результаті російської агресії
- #плічопліч: Вітаємо наших юних черлідерок з Звягельського ліцею № 11 з перемогою у IV етапі змагань
- #ПрозорістьТаПідзвітність: Робочою групою розглянуто закупівлю за висновком Держаудитслужби