З кожним роком конкуренція на ринку праці і вимоги роботодавців зростають. Щоб отримати запрошення на співбесіду, вдало пройти її, вже недостатньо продемонструвати наявність профільної освіти, досвіду, спеціальних умінь, навичок в резюме. Рекрутери шукають співробітників, які допоможуть підвищити рейтинг, успішність, популярність бренду, зможуть виконувати не тільки базові, але й креативні завдання. Розробка індивідуальної стратегії пошуку хорошого місця, професійної самопрезентації для особистої зустрічі з роботодавцем, допоможуть швидко реалізувати себе на ринку праці.
Головні принципи пошуку перспективних вакансій
В більшості випадків претенденти довго не можуть знайти роботу або отримати запрошення на співбесіду через відсутність системності в діях, психологічної непідготовленості. Спочатку необхідно чітко визначити:
- цікаві для себе сфери діяльності (з урахуванням реальних компетенцій);
- актуальні професії (не тільки по спеціалізації, вказаній в дипломі, але й суміжні);
- перспективні вакансії (потрібно класифікувати їх по принципу важливості).
Важливо уважно проаналізувати пропозиції, зрозуміти очікування рекрутерів і максимально вигідно презентувати себе як спеціаліста (в першу чергу через професійне резюме).Велике значення має позитивний психологічний настрій і підтримка рідних, друзів. Щоб пошук місця на ринку праці був ефективним, процесу потрібно присвячувати не менше 40 годин на тиждень (з урахуванням зустрічей з роботодавцями). Реальна робота в Житомирі, інших міста країни доступна кожному на https://jobs.ua/city/zhitomir_jobs – спеціалізованому порталу для тих, хто хоче вдало працевлаштуватись.
Аналіз ринку праці: ефективний інструмент вдалого пошуку
Знайти цікаві пропозиції і створити хорошу самопрезентацію для співбесіди неможливо без об’єктивного маркетингу ринку праці. Шукач повинен чітко розуміти принципи діяльності, вимоги, специфіку працевлаштування в конкретному сегменті (з прив’язкою до регіону). Аналізуючи стан справ в вибраній сфері, звертаємо увагу на пропозиції, очыкування рекрутерів, кількість конкурентів, рівень їх професійної підготовки, оплати, яку вони бажають отримати.
Зробити пошук роботи ефективним і отримати актуальну інформацію вийде після аналізу таких джерел:
- спеціалізовані видання, присвячені працевлаштуванню (періодика, бюлетені);
- солідні бізнес-видання, професійні публікації, районні газети;
- інтернет-ресурси на тему реалізації себе на ринку праці, офіційні сайти компаній;
- інформація про вакансії від центрів зайнятості;
- заходи, присвячені працевлаштуванню (дні кар’єри, ярмарки вакансій);
- радіо-, телепередачі по темі (бажано вибирати регіональні).
Системний підхід до пошуку роботи, вибір інформативних джерел про вакансії від рекрутерів дозволить створити базу для максимального швидкого і вдалого працевлаштування.