“На кінець вересня 2016 року заборгованість населення за централізоване опалення та гаряче водопостачання становила 45,9 млн грн, за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – 40,1 млн.грн, за централізоване водопостачання та водовідведення – 15,0 млн.грн, за вивезення побутових відходів – 5,1 млн.грн. В той же час, за рахунок перевищення нарахованих бюджетних коштів (призначені субсидії) організаціям, що надають домогосподарствам послуги газопостачання, над вартістю фактично спожитих послуг та погашення боргів попередніх періодів, заборгованість населення з оплати цього виду послуг на кінець вересня 2016р. була відсутня”.
ПриватБанк пропонує ефективне рішення - погашення боргу за комунальні послуги в розстрочку. Наприклад, якщо у клієнта накопичився борг за житлово-комунальні послуги на суму понад 3 тис. грн та її потрібно негайно погасити, здійснити оплату можна в терміналі самообслуговування за допомоги сервісу «Миттєва розстрочка». Сума боргу буде розбита на кілька місяців – до 10 платежів. Для оформлення розстрочки документи не потрібні.
Для того щоб скористатися розстрочкою, в терміналі самообслуговування ПриватБанку необхідно вибрати комунальний платіж і послугу «Миттєва розстрочка», натиснувши «Оформити розстрочку». Перший платіж буде списаний відразу, а далі сума щомісячного платежу буде зніматися з карти кожні 30 днів. Комісія «Миттєвої розстрочки» становить 2,9%. При використанні кредитного ліміту комісія буде такою ж, як при знятті готівки в банкоматах (4% від суми щомісячного платежу).
Аби дізнатися про доступну суму для оформлення розстрочки, варто відправити смс на номер 10060 з текстом chast або залишити заявку на сайті chast.privatbank.ua.
Сьогодні ПриватБанк для житомирян надає п’ять каналів оплати комунальних послуг. Окрім популярних і добре знайомих жителям області терміналів самообслуговуваннята кас, існує широкий спектр сучасних сервісів віддаленої взаємодії з банком: мобільний додаток «Фотокаса», мобільний банк Приват24 і послуга «Регулярні платежі». Усі вони спрямовані на те, щоб полегшити і прискорити обслуговування клієнтів.