«Снігопад» у салонах тролейбусів: Зірвало люк, а пасажирів залишили, пошкодувавши їх

«Снігопад» у салонах тролейбусів: Зірвало люк, а пасажирів залишили, пошкодувавши їх

  Засніжені сидіння, припорошений прохід та єдина пасажирка на задній площадці тролейбуса – фото такого змісту, зроблені в салоні електротранспорту, 8 лютого опублікували користувачі Facebook. За їхньою інформацію, «захурделило» в салоні тролейбуса №1.

   «Взагалі шок! Навіщо взагалі випускати на рейс такі тролейбуси! Дуже шкода кондуктора цього 1А тролейбуса! Замерзла!», – йдеться у дописі Юлії Сулько, - інформує zhitomir.info

  Керівництву КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» про ситуацію відомо. Тут пояснюють: в тролейбусі зірвало люк, тому водій попрямував у депо. Поодинокі пасажири попросилися, аби їх не висаджували. Поки їхали до депо, в салоні дійсно сніжило.

  «У тролейбусі зірвало люк. З цієї причини із салону висадили пасажирів, і тролейбус поїхав в депо. Однак один пасажир попросив дозволу поїхати далі. Він залишився і ось наробив фотографій», – зазначив директор ТТУ Андрій Нечуйвітер у коментарі Житомир.info.

  Начальник управління транспорту та зв’язку Житомирської міської ради Костянтин Підпокровний розповів, що відомо про дві подібні ситуації: окрім тролейбуса №1, 8 лютого сніжило і в електротранспорті на маршруті №15.

  «За нашою інформацію, за вчорашній день було два такі випадки: на тролейбусних маршрутах №1-А та №15. У тролейбусі №1 зірвало кришку люка. Поки він їхав до депо, дійсно було засніження салону. Працівники ТТУ отримали зауваження, що в цей час перевозили пасажирів. Потрібно було зійти з лінії та замінити тролейбус. Тобто, помилка була в тому, що тролейбус їхав у депо з пасажирами. Щодо маршруту №15: там у тролейбусі було проривання в «гармошці»-з’єднанні. Виникла аналогічна ситуація: сніг почав потрапляти в салон, тролейбус їхав у депо на заміну, але, знову ж таки, з пасажирами. Тобто, не була виконана інструкція: тролейбус мав би їхати в депо, але перед цим висадити пасажирів. Сьогодні ми провели нараду з працівниками ТТУ та висловили ці зауваження, також додатково проінструктували водіїв, наголосивши, що такі колапси повинні усуватися без пасажирів. Стосовно описаних ситуацій водії і кондуктори пояснили, що залишили пасажирів у салоні, пошкодувавши їх, зважаючи на погодні умови, адже рух транспорту ускладнений. Щодо дисциплінарної відповідальності – це питання вирішуватимуть на підприємстві: це може бути стягнення, усне або письмове зауваження тощо», – розповів Костянтин Підпокровний.

  Заступник Житомирського міського голови Олександр Шевчук нагадав, що у салонах громадського транспорту є телефон «гарячої лінії», куди можна звертатися зі скаргами та пропозиціями.

  «В кожній одиниці громадського транспорту, і в маршрутці, і в тролейбусі, є «гаряча лінія», куди можна звернутися з будь-якого питання щодо надання послуги, а саме з перевезення. Будь ласка, звертайтесь на «гарячу лінію», ми щоденно отримуємо звіт, реагуємо, управління транспорту і зв’язку контактує з перевізниками та усуває недоліки», – зауважив Олександр Шевчук.

Новини Житомира

 

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework