Три святкові дні у серпні обійшлися бюджету Житомира в понад 135 тис. грн: більшість послуг замовляли у "новачків"

  У Житомирі з 22 серпня по 24 серпня відбулося відразу три масові заходи: спочатку проведення космічного фестивалю імені С.П. Корольова “KOROLEV AVIA FEST”, потім святкування Дня Прапора та Дня Незалежності.

   Тематичні фотозони, декоративні прикраси, анімаційне шоу, афіші та банери, відео- та фотозйомка - за підрахунками Житомир.info три дні святкувань обійшлось міському бюджету в 136 тис. 844 грн. Ці кошти розділили між собою підприємці, які долучилися до організації заходів, деякі з них раніше подібні послуги не надавали.

  Управління культури Житомирської міської ради заплатило за декор, анімаційне шоу та фотозйомку 40 тис. 305 грн підприємниці Любові Леліченко. Розцінки наступні: 8 гелевих кульок коштували 3 тис. 400 грн (одна кулька коштує 425 грн), декоративна гірлянда протяжністю 2,5 метрів - 12 тис. 500 грн (1 метр коштує 5 тис. грн), професійні дизайнерські послуги обійшлися міському бюджету у 3 тис. 850 грн, а послуги анімаційного шоу під час організації та проведення Дня Незалежності України у 3 тис. 555 грн. Також Любов Леліченко надавала послуги з фотозйомки, міському бюджету вони обійшлись в 7 тис. і 10 тис. грн.

  Зазначимо, що участь у закупівлях підприємниця почала брати з серпня місяця. Загалом Любов Леліченко вже підписала 16 договорів сумарною вартістю 96 тис. 975 грн: 15 із них з управлінням культури Житомирської міської ради і один із управлінням у справах сім'ї, молоді та спорту Житомирської міської ради.

  Нижче – скріншоти інформації про закупівлі з сайту YouControl:

  ФОП Леліченко Любов Костянтинівна зареєстрована в Житомирі по вулиці Івана Сльоти, 3 А. Спеціалізуються підприємниця на інших видах роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах.

  Підприємниця Валентина Горай з міського бюджету отримала 14 тис. 930 грн. У неї управління закупило для святкування 1500 метрів прапорців вартістю 3 тис. 750 грн. (1 метр коштує 2 грн 50 коп.), 3820 метрів декоративної стрічки, яка коштує 7 тис. 640 грн (1 метр коштує 2 грн). Окрім того, у Валентини Горай придбали друкованої продукції на 2 тис. 200 грн та банер, вартість якого 1 тис. 340 грн.

  Брати участь у закупівлях Валентина Горай почала також з цього року.

  Нижче – скріншоти інформації про закупівлі з сайту YouControl:

  ФОП Горай Валентина Олександрівна зареєстрована в Житомирській області, Баранівському районі, селі Довбиш по вулиці Шкільна, 7. Основним видом діяльності підприємці є діяльність страхових агентів і брокерів.

  60 перепусток та подяк обійшлося міському бюджету в 704 грн, 100 афіш в 1 тис. 825 грн (1 афіша коштує 18 грн 25 коп.), а 70 наліпок коштували 2 тис. 108 грн (30 грн 11 коп. за штуку). Всі ці товари закупили в Ольги Мальцевич.

  ФОП Мальцева Ольга Юріївна зареєстрована в Житомирі по вулиці Велика Бердичівська, 36. Основним видом діяльності підприємниці є рекламні агентства.

  Відповідальним за відеозйомку був Анатолій Галицький. Послуги з рекламно-інформаційного супроводу в мережі інтернет під час організації та проведення космічного фестивалю імені С.П. Корольова “KOROLEV AVIA FEST” обійшлися місцевому бюджету в 15 тис. грн, ще 5 тис. грн заплатили за створення відеоролика.

  Анатолій Галицький також бере участь у закупівлях з травня 2020 року, і всі договори укладає лише з управлінням культури Житомирської міської ради. Нижче – скріншоти інформації про закупівлі з сайту YouControl:

  ФОП Галицький Анатолій Іванович зареєстрований в Житомирі по провулку 2-й Щорса, 16. Основним видом діяльності підприємця є технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів.

  Договір вартістю 34 тис. грн уклали з Максимом Сітніковим на послуги відеозйомки та трансляції події наживо під час проведення фестивалю “KOROLEV AVIA FEST”. Підприємець також новачок у закупівлях.

  Нижче – скріншоти інформації про закупівлі з сайту YouControl:

  ФОП Сітніков Максим Валерійович зареєстрований в Житомирі по провулку 4-й Каракульний, 4. Основним видом діяльності підприємця є знесення.

  За матеріали для проведення майстер-класів заплатили 2 тис. 800 грн Мартинюк Ользі Василівні.

  ФОП Мартинюк Ольга Василівна зареєстрована в Житомирі по вул. Купальна, 3. Основним видом діяльності підприємниці є роздрібна торгівля газетами та канцелярськими товарами в спеціалізованих магазинах.

  Також управління культури житомирської міської ради придбало у ТОВ “Епіцентр К” 50 бейджів за 434 грн (8 грн 68 коп.), на 2 тис. 929 грн матеріалів для проведення заходу, ще 1 тис. 929 грн заплатили на витратні матеріали.

  ТОВ “Епіцентр К” зареєстрований в Києві по вулиці Берковецька, 6. Спеціалізується фірма на роздрібній торгівлі іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах, статутний капітал - 158 млн 609 тис. 700 грн. Кінцевим бенефіціарним власником фірми є Олександр Володимирович Герега.

  Ще 6 тис. 480 грн управління перерахувало КП “Експлуатація штучних споруд” Житомирської міської ради за послуги обслуговування біотуалетів.

  Транспортні послуги, які надавав Аркадій Савіцький, обійшлися міському бюджету в 8 тис. 400 грн.

  ФОП Савіцький Аркадій Альфредович зареєстрований в Житомирі на майдані Визволення, 1. Спеціалізується підприємець на пасажирському наземному транспорті міського та приміського сполучення.

  Зазначимо, що 18 серпня управління культури Житомирської міської ради підписало договір з ФОП Предаченко Леонідом Леонідовичем вартістю 330 тис. грн на послуги у сфері організації робочого середовища під час проведення фестивалю.

  Конкуренцію у торгах для Леоніда Предаченка зіставив ФОП Панащук Андрій Миколайович, запропонувавши нижчу цінову пропозицію - 307 тис. грн. Однак тендерний комітет відхилив дешевшу пропозицію, оскільки вона не відповідає умовам технічної специфікації, а саме вказані різні суми в поданій пропозиції та документації до поданої пропозиції (це загальнодоступна інформація, при вивченні документів дане порушення видно).

  ФОП Предаченко Леонід Леонідович зареєстрований в Житомирі по вулиці Шевченка, 37. Спеціалізується підприємець на виробництві кіно- та відеофільмів, телевізійних програм.

  Наступного дня після підписання договору, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області прийняло рішення про проведення моніторингу. За результатами моніторингу аудитори виявили ряд порушень, серед яких встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі.

  Вже 4 вересня замовник розірвав договір з підрядником.

Джерело: zhitomir.info

 Новини Житомира

 

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework