Суми, пачки, документи: скільки влада Новограда витрачає на папір

  Новоград-Волинська міська рада тестує електронний документообіг. Серед іншого це має зменшити кількість паперу, що використовують чиновники.

 Однак цього року паперу купили не менше, ніж торік. Чому так, розбирався novograd.city.

  4 червня 2019-го у раді презентували програму електронного документообігу "Система контролю виконавчої дисципліни" (СКВД). На нараді тодішній міський голова Віктор Весельський сказав про "важливість переходу на систему електронного документообігу, яку планують запровадити у виконавчих органах міськради".

  28 грудня відбулася робоча нарада стосовно впровадження та функціонування системи електронного документообігу у виконавчих органах Новоград-Волинської міської ради. У публікації відділ інформації та зв’язків з громадськістю міської ради писав, що система працює у тестовому режимі.

  Програма електронного документообігу "Система контролю виконавчої дисципліни": що це?

  "Система контролю виконавчої дисципліни" – це готове рішення, що дозволяє створювати програми з управління та відстеження роботи централізованих та віддалених підрозділів без залучення розробників. Так пишуть на сайті "Софтліст". У програмі – єдине місце зберігання всіх завдань та документів.

  На скільки зменшилися витрати на папір, ми шукали на відкритих реєстрах даних.

  Промоніторивши електронні системи закупівель, ось що нам вдалося знайти. За даними ProZorro у 2019 році:

  7 лютого закупили 420 пачок паперу А4 за 36 тисяч 540 гривень у ФОП Гуцан Олександр;

  14 березня у ФОП Гуцан знову замовили 15 пачок паперу А3 за три тисячі гривень;

  18 квітня витратили 2400 гривень за 13 пачок паперу в ФОП Гуцан;

  2 липня ФОП Гуцан продав 16 пачок А3 за 3200 гривень;

  11 жовтня у ФОП Підкаура купили 100 блокнотів та 100 ручок з логотипом міської ради за 3563 гривні;

  25 жовтня за 383 штуки канцелярських товарів заплатили ФОП Гуцан майже 8 тисяч;

  13 грудня купили на майже 17 тисяч гривень 300 папок для підпису, 100 папок-швидкозшивачів, 100 пластикових папок-швидкозшивачів та 36 календарів.

  Всього витратили: 70 тисяч 600 гривень.

  У 2018 році купували у ФОП Гуцан:

  400 пачок А4 за 36 тисяч;

  20 папок до підпису за 780 гривень;

  40 жовто-блакитних папок за 1820 гривень;

  40 папок до підпису за 2270 гривень;

  40 жовто-блакитних папок до підпису за 1640 гривень.

  ФОП Підкаура 6 липня 2018 року отримала 2750 гривень за те, що продала 100 папок А3 формату.

  Цьогоріч вже встигли придбати 800 пачок паперу А4 за майже 60 тисяч гривень у ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ".kd11032011 2

  Коментар чиновників

  Прокоментували "папірну" справу керуючий справами виконавчого комітету міської ради Дмитро Ружицький та начальник відділу програмно-комп'ютерного забезпечення Олена Костюк.

  – За 2019 рік у виконкомі використали 441 пачку з урахуванням залишку 2018 року. Дуже багато документів потрібно зберігати в архіві. Коли ми остаточно впровадимо те, що почали (прим. ред. – систему електронного документообігу), то, можливо, відсоток паперових документів зменшиться, – каже Дмитро Ружицький.

  На питання, чому у 2020-му купили вдвічі більше паперу, ніж у попередніх роках, він відповів, що суттєво збільшили заявку на папір у Центрі надання адмінпослуг, адже туди почало звертатися набагато більше людей. Таким чином у ЦНАП замовили 400 пачок паперу. До того ж, зазначає керуючий справами, ціна на папір була значно меншою.kd11032011 3

  Скрін системи електронного документообігуСкрін системи електронного документообігу

  Про саму систему електронного документообігу розповіла Олена Костюк. Вона сказала, що вже три місяці йде тестування:

  – Уся документація, що надходить до нас від вищих органів влади, йде в електронному варіанті і автоматично завантажується в систему. У чому суть. Надходить лист і відповідно до нормативних документів і положення про документообіг, потрапляє на резолюцію керівнику в електронному вигляді і далі йде до виконавців. Система захищена трирівневим захистом.

  Через систему проходять всі вхідні листи, звернення, проєкти рішень сесії та виконкому, розпорядження міського голови та кадрові розпорядження. Також, за словами фахівчині, повністю відмовитись від паперових документів не вийде, адже, наприклад, міська рада має забезпечувати депутатів інформаційним матеріалом перед сесіями.

  Нині в системі з 1 січня 1350 документів, з них вхідних – 800.

  Коли повністю перейдуть на електронний документообіг, у міськраді точно сказати не можуть.

  – Розробники системи працювали з додатком "Дія", тому нашу співпрацю трохи відтермінували. Як тільки узгодимо усі неточності, одразу перейдемо. Справа за розробниками, – пояснює Костюк.

Джерело:  Інна Попова, novograd.city

Новини Житомира

   

Последнее изменение Четверг, 12/03/2020

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework