У сервісних центрах МВС створений проект «Таємний клієнт», що допомагає перевірити роботу державної структури

  Проект «Таємний клієнт» створений для оцінювання громадянами якості надання послуг.

   Завдяки сервісу клієнти зможуть відкрито перевірити роботу державної структури, залишити свій суб’єктивний відгук та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку покращення обслуговування.

  У сервісних центрах МВС в Житомирській області проект стартував у лютому цього року і діє постійно. За цей час надійшло 42 анкети.

  «Цей проект допомагає виявити та виправити ті недоліки, які для самих працівників сервісних центрів МВС непомітні, однак усунення котрих покращує сервіс», – пояснює Володимир Гриб.

  Наприклад, в одній із анкет клієнт звернув увагу на недостатню кількість місць для очікування у територіальному сервісному центрі № 1841 у Житомирі. Для усунення недоліку було здійснено закупку та розміщення додаткових стільців у залі центру.

  «Кожна скарга – це можливість стати краще, адже наша мета – не лише надавати якісні послуги, а й створити дійсно комфортний державний сервіс», – підсумував заступник начальника РСЦ МВС в Житомирській області.

Регіональний сервісний центр МВС в Житомирській області

Новини Житомира

       
 
Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework