×

Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID 657.

Фахівців громад Житомирщини навчали маркетингу соціальних мереж

  Налагодження комунікації між мешканцями та владою громади надважливе завдання, виконання якого дозволить успішно реалізувати поставленні завдання.

  Тому, спеціалісти із зв’язків з громадськістю, мають повною мірою використовувати доступні канали спілкування та поширення інформації для громади.

  У Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеного Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном, відбувся тренінг «Висвітлення діяльності ОТГ» для 20 фахівців громад регіону. На навчанні Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського Центру акцентував увагу колег на важливості ефективного використання всіх наявних каналів комунікації:

 «Постійна та ефективна комунікація із населенням дозволить швидко реалізувати задумане. Щоб досягти такого результати потрібно працювати з усіма цільовими аудиторіями використовуючи різні канали комунікації»

  Програма тренінгу передбачала опрацювання методики роботи із сайтом громади, ведення акаунтів у соціальних мережах та підготовку та видання інформаційних бюлетенів громади. Учасники заходу поділились своїм досвідом роботи із соціальними мережами та підготовки інформаційних бюлетенів.

  «Ми поширюємо інформацію всіма можливими каналами – сайт громади, сторінка у Фейсбуці та через видання інформаційного бюлетеня громади. Кожен із цих каналів направлений на свою цільову аудиторію. Зокрема наш бюлетень містить детальну та вичерпну інформацію про життя громади, і користуються ним переважна більшість старші мешканці», - поділилась Лариса Філоненко, начальник відділу культури, туризму та ЗМІ Брусилівської ОТГ.

  Крім того, спеціалісти громад отримали можливість познайомитись та поспілкуватись із журналістами телеканалу UA: Житомир Володимиром Ладижцем, Тамілою Бутко, Костянтином Кас’яном та Олександром Рубаном, які розповіли про новий проект телекомпанії «Дебати на вимогу».

  «Ми зацікавлені у співпраці із ОТГ, адже у громадах проживає левова частка наших глядачів, тому ми маємо показувати, що відбувається там», - вважає Володимир Ладижець, продюсер телеканалу UA: Житомир.

  На завершення заходу спеціалістам громад презентували проект створення місцевих радіостанцій. Іван Натикач, представник Національної ради телебачення та радіомовлення у Житомирській області, розповів про можливості запуску радіостанції громади та умови реалізації цього проекту:

  «Місцеве радіо – це мовлення територіальних громад, яке покликане задовольнити потреби населення в доступі до локального інформаційного контенту – переконує Іван Натикач – мовлення громад стимулюватиме розвитку громадянського суспільства, ініціюватиме публічні дискусії щодо місцевих проблем, підвищуватиме компетенцію громадськості щодо питань місцевого самоврядування, сприятиме процесу децентралізації та ефективному захисту прав і свобод громадян».

  Такі навчання для фахівців з питань комунікацій громад Житомирський Центр організовує регулярно.

 

Последнее изменение Понедельник, 26/11/2018

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework