Види та особливості реклами в Instagram

Види та особливості реклами в Instagram

  Instagram – найбільша в світі платформа для візуального контенту з аудиторією понад 500 мільйонів осіб. Ця соціальна мережа здобула таку велику популярність завдяки простоті використання й інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу.

  Успіх Instagram зумовлений бажанням користувачів поділитися моментом свого життя. Сервіс пропонує миттєву передачу даних, що відрізняє його від інших соціальних мереж.

  Instagram – соціальна мережа, в якій люди діляться своїм досвідом і подіями, які відбуваються довкола них. Тому реклама в Instagram повинна бути яскравою, емоційною і красивою, інакше користувачі просто вас не помітять. Ми поставили собі за мету розглянути різні способи та особливості реклами в Instagram.

  Безкоштовні рекламні можливості просування власного продукту і контенту

  Ви можете просувати свій продукт в Instagram, навіть якщо у вас немає бюджету. Але спочатку потрібно визначити, навіщо вашому бренду потрібна реклама в Instagram. Реклама в цій соціальній мережі зазвичай використовується для збільшення охоплення та відгуку цільової групи.

  Безкоштовна реклама в Instagram ділиться на наступні типи:

  1. Повідомлення в Direct.
  2. Співпраця з представниками бренду.
  3. Взаємний піар.

  Для того, аби безкоштовна реклама була максимально ефективна, слід розробити маркетингову стратегію з використанням якомога більшої кількості видів реклами.

  Повідомлення в Direct

  Instagram Direct широко використовується для відправки персоналізованих рекламних повідомлень з проханням відвідати пропонований акаунт або скористатися послугою. Отримавши таке повідомлення, користувач відчуває свою значимість. Використання Instagram Direct заохочує участь в обговореннях і спрощує надання більш персоналізованого обслуговування. Щоб ваш профіль залишався активним, ви можете використовувати чат-боти, що є незамінними помічниками в просуванні товарів і послуг. Автоматичні відповіді на повідомлення та коментарі користувачів підвищують ефективність продажів, а віртуальний робот позбавляє вас від непотрібних витрат.

  Співпраця з представниками бренду

  Ще один досить ефективний вид безкоштовної реклами.

  Амбасадор – це людина, яка працює над створенням позитивної репутації бренду. Припустимо, дівчина з невеликою кількістю передплатників хоче стати послом нової компанії з виробництва молодіжного одягу. Чому це безкоштовно? Тому що так звані наноінфлюенсери (ті, в кого менше 1000 передплатників) зазвичай готові працювати в бартері. Ви даєте їм свої продукти, вони дають вам якісний контент.

  Взаємний піар

  Техніка «Ти мені – я тобі». Головне – добре розуміти свою цільову аудиторію і знайти профіль, відповідний вашим потребам.

  SFS

  SFS розшифровується як «Shout out for shout out». У перекладі на українську це означає «згадка за згадку». Суть цього рекламного методу в тому, що люди згадують вас на своїй сторінці, а потім ви обираєте найкращі згадки і згадуєте їхніх авторів у відповідь. Механіка SFS проста. Перш за все, блогер публікує пост, в якому розповідає про те, що розпочинає SFS, про терміни та інші умови конкурсу. Його передплатники публікують кожне фото з профілю блогера на своїй сторінці, згадують його символом @ і пишуть «Готово» під постом з описом SFS. У день закінчення акції блогер буде шукати всі згадки, вибирати випадкові профілі і публікувати на своїй сторінці пости з фотографіями зі сторінок авторів кращих згадок. Символ @ також використовується для позначення авторів.

  Платна реклама

  Платна реклама, звичайно, набагато ефективніша, однак потребує багато часу і зусиль для налаштувань, що спрямовані на розробку ефективної маркетингової стратегії, а не на пошук бюджетних рішень.

  Якість і вартість реклами залежать від того, який метод ви оберете:

  1. Таргетинг.
  2. Реклама через Facebook.
  3. Реклама у блогерів.
  4. Реклама в паблік.

  У будь-якому випадку потрібно знати особливості й вподобання цільової аудиторії бренду. Це дозволяє створювати рекламу з урахуванням всіх потреб цільової аудиторії.

  Таргетинг

  Основна характеристика таргетованої реклами в Instagram – можливість вибору аудиторії для показу повідомлень. Цей спосіб підходить для рекламних кампаній брендів зі сфери B2C (бізнес для споживача). До них відносяться інтернет-магазини, компанії з б'юті-індустрії (студії нігтьового сервісу, brow-студії, салони краси й т. ін.), фотографи.

  Ви можете впорядкувати цільову аудиторію для таргетованої реклами за такими критеріями:

  1. Стать.
  2. Вік.
  3. Місце проживання.
  4. Рівень освіти.
  5. Інтереси (спорт, мистецтво, точні науки та ін.).

  Не забувайте, що Instagram належить Facebook. Його алгоритми відстежують поведінку зареєстрованих користувачів, аналізують показники активності – пости, лайки і коментарі. Система знає, чим захоплена ваша аудиторія, які проблеми намагається вирішити і навіть що любить їсти. Facebook також відстежує пересування користувачів. Через таку детальну сегментацію аудиторії таргетинг вважається одним з найефективніших видів реклами.

  Реклама через Facebook

  Після встановлення реклами в акаунті Facebook у вас буде ще більш точний вибір цільових груп для відображення повідомлень. Для цього необхідно спочатку створити профіль компанії в цій соціальній мережі. Потім вам потрібно зв'язати створений вами профіль з обліковим записом вашого бренду в Instagram.

  Завдяки цьому налаштуванню ви можете спілкуватися з цільовою аудиторією реклами, не заходячи в Instagram.

  Незалежно від того, розміщуєте ви рекламу в Facebook або безпосередньо в самій соціальній мережі, ви можете розміщувати рекламу в історіях Instagram, а також у стрічці.

  Реклама у блогерів

  Знайти блогера, який погодиться рекламувати ваші товари або послуги, можна самостійно або за допомогою спеціального сервісу. При виборі блогера слід враховувати ряд моментів. Перед відправкою листа з пропозицією про співпрацю рекомендується стежити за тим, як ведеться обліковий запис, які теми висвітлюються і як реагує аудиторія протягом декількох днів. Передплатники повинні бути досить активні.

  Коли ви вручну вибираєте блогера, ви можете попросити у нього статистику. Сервіси зазвичай гарантують отримання такої інформації. Слідкуйте за раптовими сплесками активності в статистиці. Вони можуть вказати на шахраїв або блогерів, які беруть участь у розіграші подарунків. Можливо, співпраця з цим блогером не дасть вам потрібного результату. Ви також можете звернутися до представників брендів, які вже замовили рекламу в цього блогера і можуть  поділитися з вами своїми враженнями від співпраці.

  Реклама в паблік

  Розміщення рекламних повідомлень на публічних сторінках (знеособлених сторінках) також є досить ефективним способом поширення інформації про бренд і залучення цільової аудиторії. Цей метод багато в чому схожий з рекламою блогерів, але вам доведеться домовлятися з адміністраторами загальнодоступних сайтів. Ви також можете шукати загальнодоступні сторінки вручну, використовувати спеціальні сервіси або користуватися заздалегідь складеними списками.

  Для першого варіанту обов'язково знадобиться аналіз цільової аудиторії вашого бренду. Якщо ручний пошук вам не підходить, скористайтеся послугами спеціальної біржі, яка ознайомить із заздалегідь створеними списками паблік, в яких буде з'являтися реклама. Публікації в таких списках ранжуються, щоб ви могли зрозуміти, чи можете довіряти певному сайту. Цей метод швидший за ручний пошук, але все ж поступається роботі з біржею.

  Також реклама в Instagram ділиться на пости в стрічці та Stories.

  Stories

  Stories відображаються в повноекранному вертикальному форматі. Отже, коли користувач переглядає їх, він бачить тільки контент і нічого більше. Коли час публікації закінчиться або користувач сам прокрутить його, на екрані з'явиться наступна публікація. Таким чином, користувач потрапляє в безперервний потік повноекранного контенту.

  Перевага Stories полягає в максимальній оригінальності контенту. Це забезпечує хорошу взаємодію, навіть якщо в облікового запису мало передплатників.

  Сюжетні оголошення мають три формати: квадратний (1:1), горизонтальний (1,91:1) і вертикальний (4:5). Рекомендована роздільна здатність – 1080 x 1920 пікселів, можна використовувати й іншу, але не менше 600 x 1067 пікселів .

  Пости в стрічці

  Створення рекламного поста обов'язково включає в себе аналіз цільової аудиторії. Пост повинен описувати проблему, тиснути на болючі місця, щоб читач розумів: запис про нього. Виникне інтерес, а як бути далі, що робити? І на це питання людина повинна отримати відповідь: саме ваш товар або послуга допоможуть вирішити проблему. Час, витрачений на правильний підбір цільової аудиторії, заощадить вкладені кошти і забезпечить більшу ефективність. Надалі це обов'язково окупиться.

  Реклама в Instagram має різну вартість. Ціна залежить від декількох параметрів: типу оголошення, місця розміщення (в стрічці або в історіях). Тут немає чітких цифр, все залежить від того, яке охоплення й який результат вам потрібен.

  У блогерів немає чіткого прейскуранта вартості рекламних послуг, тому що на ціноутворення впливає чимало чинників. Розглянемо докладніше вартість реклами в Instagram залежно від передплатника:

  1. Наноблогери (до 10 000 передплатників). В основному це фахівці своєї ніші, які ведуть блог не для заробітку, а в якості хобі для поширення власних думок або в якості додаткового рекламного носія. З ними можна домовитися про обмін або зробити символічний платіж.
  2. Мікроблогери (10–100 тисяч передплатників). Зазвичай вони виділяють конкретну тему, тому в них є вузька аудиторія, яка активно реагує на рекламу. Вартість публікації в блозі з такою аудиторією становить близько 50 доларів США.
  3. Мідлблогер (100–500 тисяч передплатників). Для таких блогерів рекламна публікація коштує від 100 доларів США залежно від формату реклами й технічних характеристик.
  4. Макроблогер (від 500 000 передплатників). Тут цінник стартує від 350 доларів США за публікацію в стрічці і від 200 доларів США за розмовне Stories.
  5. Мільйонники. Вартість реклами у блогера-мільйонника залежить від багатьох чинників, у середньому це від 1000 доларів США за рекламну публікацію, а за Stories – від 250 доларів США. Також блогери з такими великими аудиторіями досить часто проводять іменні Giweaways.
  6. Медійні персони. У них реклама залежить не від кількості аудиторії, а від рівня медійності. Так, наприклад, Олексій Дурнєв за рекламну публікацію бере близько 1000 доларів США, маючи 451 тисячу користувачів. Блогери-мільйонники (Таня Парфільєва і Тіна Кароль) мають, попри фактично однаковий розмір блогу, різні розцінки на рекламу.

  Кожен вид реклами ефективний, але для різних цілей. Використовуйте правило трьох спроб: тричі спробуйте відобразити рекламу в блогерів, на партнерських сайтах, Facebook і т. ін. Як засвідчує практика, цього достатньо, щоб визначитись із найбільш ефективною рекламою вашого продукту.

  При підготовці матеріалу були використані такі джерела:

  1. https://lanet.click/skilky-koshtuie-reklama-v-instagram-u-bloheriv/
  2. https://urd.com.ua/ua/internet-reklama/reklama-v-instagram

Любов ОМЕЛЬЧУК

Новини Житомира

 

 

Прочитано 2392 раз
Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework