“Слуга народу” та “Опозиційна платформа - За життя”  - лідери серед замовників джинси в онлайн-медіа Житомирщини

  Найбільше матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами в онлайн-ЗМІ Житомирщини стосувалися партій “Слуга народу” та “Опозиційна платформа - За життя”. Так, про ці партії  було опубліковано 34% (по 17% на кожну партію) матеріалів від загальної кількості публікацій із ознаками замовності. 

  Такими є результати дослідження ГО “Інститут масової інформації”, що було проведено в 10 онлайн-ЗМІ Житомирщини з 24 по 28 червня цього року.*

  Третіми, за даними дослідження ІМІ, в рейтингу джинсовиків стали  кандидати-мажоритарники Житомирщини, на них припало 37% від загальної кількості публікацій із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами. Найбільше таких матеріалів стосувалися кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі №62 Бориса Ткаченка -8,5%.  

  Окрім цього, до “джинсовиків”-мажоритарників увійшли Олександр Коцюбко та Віктор Развадовський (по 6% публікацій із ознаками замовності від загальної кількості таких публікацій).

  Протягом моніторингового періоду було проаналізовано 1062 новин, із них 3% джинсових матеріалів.

  *Аналізувалися такі онлайн-ЗМІ: “Житомир.Інфо”, “Житомир.Онлайн”, “Вголос.zt”, “Житомир.Тудей”, “20 хвилин.Житомир”, “Житомир.Life”, “Перший житомирський інформаційний портал”, “Фреш.Ньюз”, “ЖЖ інфо”, “Рупор Житомира”.

  Дослідження проведено в межах проєкту за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.  

Новини Житомира

 

Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework