Житомирські аудитори протягом січня - травня 2020 року встановили порушень за процедурами закупівель загальною вартістю понад 478 млн грн.

  За січень – травень 2020 року фахівці Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області провели моніторинг та перевірки закупівель на 151 об’єкті та охопили контролем 222 процедури на загальну суму понад 529 млн грн.

  У понад 98% випадків (217 заходів контролю) виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні замовниками процедур закупівель загальною вартістю понад 478 млн грн.

  Попереджені витрати коштів за процедурами закупівель, проведеними з порушеннями законодавства, шляхом відміни торгів за 45 процедурами на суму майже 77 млн грн та розірвання 57 договорів на суму понад 69 млн грн.

 Серед найпоширеніших порушень – застосування переговорної процедури за відсутності визначених законодавством підстав, невідхилення замовником тендерної пропозиції учасника, яка не відповідала умовам тендерної документації, порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі.

  За результатами моніторингу та перевірок закупівель складено 29 протоколів про адміністративне правопорушення за порушення законодавства про закупівлі за статтею 164-14 КУпАП.

  Матеріали 4 перевірок закупівель передано до правоохоронних органів.

Новини Житомира

 

Прочитано 706 раз
Авторизуйтесь, чтобы получить возможность оставлять комментарии

ОСТАННІ КОМЕНТАРІ

 

 

 

 

 

 

 

 

Погода
Погода в Житомире

влажность:

давление:

ветер:

Go to top
JSN Time 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework