Житомирський стартап допомагає компаніям визначити індекс лояльності клієнтів
В IT-компанію Revizion із Житомира інвестував екс-президент мобільного оператора компанії “Київстар” Петро Чернишов. Про це він повідомив на своїй Facebook-сторінці.
Revizion – сервіс зі збору зворотного зв’язку, відгуків клієнтів і по роботі з оцінкою якості товарів і послуг. Одне з головних його завдань – вимірювати малим і середнім бізнесам їхній індекс NPS (Net Promoter Score – або Індекс Лояльності Клієнтів), - розповідає dr.ck.ua.
При цьому компанія відрізняється від конкурентів тим, що не просто збирає відгуки, а вибудовує систему зворотного зв’язку у всіх точках контакту будь-якого бізнесу – через QR-коди, email, API, власний call-centre.
“Система дозволяє побудувати відгуки (якщо треба!) по конкретному офіціантові або, наприклад, торговому представнику. Тим що негайно дозволяємо ресторану (або магазину) відповідати на негативний коментар клієнта і погашати цей негатив у зародку”, – пояснив Чернишов.
Последнее от Главный Редактор
- На Житомирщині відзначили Міжнародний день студентського спорту
- Віктор Градівський провів засідання Регіонального офісу міжнародного співробітництва
- Віктор Градівський та Олег Шарварко взяли участь у Конгресових слуханнях на тему: «Про згуртованість і регіональний розвиток в контексті підготовки вступу України до ЄС»
- На Житомирщині цьогоріч двері шкіл відкрились для 134 388 учнів
- Агровиробникам Житомирщини планують надати гранти на створення і розвиток тепличного господарства